W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce cookies.
MENU:

NASZE ROZWIĄZANIA TO GŁÓWNIE WYSOKIEJ JAKOŚCI APLIKACJE 

 

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w środowisku IT dużych firm, możemy Państwu zaoferować wysokiej jakości rozwiązania typu CRM, ERP oraz inne aplikacje biznesowe operujące na dużych ilościach złożonych danych.

 




aplikacja hirecase


Aplikacja hireCASE wspiera działania zespołów oraz usprawnia realizację procesu rekrutacji na każdym jego etapie. Nasz system to kompleksowe oprogramowanie pozwalające zautomatyzować i uprościć zarządzanie procesami rekrutacyjnymi. Umożliwia również dostęp do przejrzystych raportów dotyczących zarówno pracy całych zespołów, jak i poszczególnych pracowników.

zarządzanie procesem rekrutacji

Wielofunkcyjna platforma umożliwiająca efektywną rekrutację.

Idź do hireCASE

ZREALIZOWANE PROJEKTY

W portfolio Zone IT posiadamy ponad 70 z sukcesem zrealizowanych projektów. Pracujemy dla marek z kraju i zagranicy, firm z sektora MŚP, start up'ów oraz dużych, międzynarodowych korporacji.

 

Poniżej przedstawiamy wybrane przykłady projektów zrealizowanych przez zespoły Zone IT. Każdy system jest dostosowany do konkretnych, indywidualnych potrzeb Klientów oraz wniósł unikalną, dodatkową wartość w ich biznesowy rozwój.

case study

Duża firma telekomunikacyjna Niemcy
Potrzeba klienta

KLIENT

Jedna z największych firm telekomunikacyjnych na rynku niemieckim oferująca swoim klientom telewizję kablową, dostęp do Internetu oraz usługi telefonii naziemnej i mobilnej poprzez rozbudowaną sieć partnerów i przedstawicieli handlowych.

 

W zakresie sprzedaży swoich produktów i usług klient ściśle współpracuje z grupą kilkunastu tysięcy przedstawicieli handlowych oraz partnerów biznesowych. Brak jednolitej platformy zarządzania relacjami z tak ważną biznesowo grupą osób wymagał angażowania dużej ilości zasobów ludzkich, jednocześnie podatnych na błędy wykonania.

Nasze rozwiązanie

Wspólnie z przedstawicielami klienta nasi analitycy i projektanci definiowali wszystkie aspekty zachodzących relacji biznesowych. Projekt objął dynamiczne tworzenie hierarchicznych struktur sprzedaży, rekrutacji, szkoleń, procesy komunikacji, tworzenia i wymiany spersonalizowanych dokumentów handlowych oraz w późniejszej fazie, definiowania i rozliczania wynagrodzeń. Na podstawie przygotowanej dokumentacji całość prac deweloperskich została wykonana przez nasz zespół doświadczonych programistów Java EE współpracujących z analitykami biznesowymi klienta.

UŻYTE TECHNOLOGIE

GWT/GXT, Java/JEE , ORACLE, PL/SQL

Korzyści płynące z rozwiązania

Dzięki wykonanym pracom analitycznym i projektowym zdefiniowano i ujednolicono wszystkie procesy biznesowe związane z pełną obsługą relacji z siecią partnerów handlowych. Znacznie zmniejszono koszty zarządzania procesem sprzedaży zwiększając jednocześnie jego efektywność i niezawodność poprzez automatyzację i agregację procesów obsługiwanych wcześniej indywidualnie. Zaimplementowano system bez zwiększania zasobów ludzkich, wykorzystując elastyczne zasoby Zone IT, łatwo integrujące się z istniejącym zespołem klienta, zwiększając zespół w miarę potrzeb wynikających z zakresu projektu.

 

Aplikację z sukcesem wykonano w założonym terminie i budżecie. Wdrożenie systemu zostało przyjęte z ogromnym entuzjazmem przedstawicieli biznesu.

Projektant i producent sprzętu narciarskiego UK
Potrzeba klienta

KLIENT

Nasz klient, projektant i producent sprzętu, akcesoriów oraz odzieży zimowej prowadzi samodzielnie sprzedaż swoich produktów dystrybutorom oraz klientom detalicznym. 

 

Personel klienta nie potrafi efektywnie wykorzystywać zaawansowanych mechanizmów zarządzania sprzedażą dostępnych w Magento.

Klient nie posiada partnera oferującego stałe wsparcie techniczne w zakresie Magento ani serwera WWW.

Wydajność serwera sklepu internetowego jest niewystarczająca w okresie wzmożonej oglądalności i charakteryzuje się dużą niestabilnością.

Klienci detaliczni korzystają ze sklepu internetowego. Obsługa dystrybutorów odbywa się poprzez komunikację email.

Dystrybutorzy, do składania zamówień, powinni wykorzystywać sklep internetowy podobnie jak klienci detaliczni. Złożone zamówienia powinny w sposób automatyczny być przenoszone do systemu ERP zintegrowanego z systemem sprzedaży online.

Klient hurtowy musi mieć udostępnioną informację o aktualnym stanie magazynowym, hurtowych cenach sprzedaży odpowiednich dla zawartych umów handlowych, dostęp do materiałów marketingowych i szkoleniowych.

Nasze rozwiązanie

W pierwszej kolejności, ze względu na rozpoczęty sezon wzmożonej sprzedaży, dokonano szybkiej rekonfiguracji niezbędnych ustawień Magento. Do obsługi klienta dedykowano inżyniera Magento z bardzo dużym doświadczeniem, gotowego do wsparcia klienta 24h/dobę.

Do audytu wydajności produkcyjnego serwera WWW wyznaczono administratora z wieloletnim doświadczeniem. Szereg testów w warunkach dużego obciążenia i zmiany w konfiguracji pozwoliły wyeliminować wąskie gardło.

Zorganizowano i przeprowadzono cykl zaawansowanych szkoleń personelu w zakresie konfiguracji i zarządzania Magento.

Uruchomiono testowe środowisko deweloperskie na nowym serwerze.

Uruchomiono nowy sklep w istniejącej instancji Magento z przeznaczeniem do obsługi klientów hurtowych. Sklep dla dystrybutorów otrzymał nowy, inny niż sklepy detaliczne, layout.

Klientowi zagwarantowano wsparcie SLA.

 

UŻYTE TECHNOLOGIE

Magento, OpenERP, PHP, MySQL, Apache

Korzyści płynące z rozwiązania

Zmniejszył się wskaźnik odrzuceń serwisu WWW dzięki poprawie wydajności serwera. Zwiększył się stopień niezależności klienta od wsparcia zewnętrznego. Wdrażanie zmian w polityce cenowej jest realizowane na bieżąco przy zdecydowanie większej elastyczności budowania reguł.  Znacząco zmniejszono czas i koszt obsługi klientów B2B. Wzrosło zadowolenie klientów i sprzedaż.

Duża firma telekomunikacyjna Niemcy
Potrzeba klienta

KLIENT

Jedna z największych firm telekomunikacyjnych na rynku niemieckim wspomaga procesy biznesowe własnym oprogramowaniem angażując w jego tworzenie, rozwój i utrzymanie grupę kilkuset najwyższej klasy specjalistów IT.

 

Duża grupa różnych specjalistów IT, własnych i outsourcowanych, złożoność struktur projektowych oraz duża dynamika zmian zespołów,  powodują znaczne utrudnienia w bieżącej identyfikacji odpowiedzialnych osób.

 

Nasze rozwiązanie

Klient zdefiniował swoje potrzeby i przedłożył dokumentację projektową. Docelowy system ma być prostą w użyciu aplikacją katalogową z opcjami komunikacji oraz generowania schematów organizacyjnych w formacie PDF. Całość prac deweloperskich została wykonana przez doświadczonego programistę Java EE współpracującego w ramach projektu bezpośrednio z klientem.


 

UŻYTE TECHNOLOGIE

GWT/GXT, Java/JEE , ORACLE, PL/SQL, Adobe LiveCycle Designer ES

Korzyści płynące z rozwiązania

Podczas procesu wdrożenia zgromadzono dane wszystkich wewnętrznych i outsourcowanych specjalistów IT w jednym systemie. Zdefiniowano bieżące struktury projektowe i organizacyjne.

Aplikację wykonano w bardzo krótkim czasie.